04 juli, 2012

4TH OF JULY.

Fjärde juli idag och nationaldag i USA. Det firar vi med ett litet axplock a'la "stars & stripes". Inte så många ränder kanske men en hel del stjärnor. Som jag gillar stjärnor!

...och nu när vi har siktet mot landet i väst så måste jag ge lite blogg-kärlek till fina Lotta med bloggen Charmigt sa Charlie. Som hon förmedlar USA genom hennes kameralins. Fantastiska bilder. Kan få vem som helst att bli sugen på att boka biljetter till N.Y och USA's vackra östkust!



Den fina sjalen Stars & stripes har jag suktat på ett tag, skulle vara sååå fin runt halsen till en grå t-shirt. Varför inte ett par stjärnfyllda jeans? Eller en tygklädd clutch i vitt, blått och rött - samma färgskala som Conversen med stjärnor. Känns som om jag skulle behöva ett par converse till. Kan man ha för många? Nopp. Sist men inte minnst det enkla och fina star armbandet från Sophie by Sophie. Skulle gärna få bli mitt!

9 kommentarer:

  1. Gillar stilen! Den boken i handen vill jag gärna ha:)

    kram CC

    SvaraRadera
  2. Oh la la...tufft! Stjärnor blir jag också tänd på så här års ;)

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Men! Jag skickar ju iväg mina rader innan jag är klar.

    Du är för rar!!

    Jag blir alldeles varm inombords. Åå, tack! Bara roligt om mina bilder ger lite inspiration ;)

    Bloggkärlek till dig!

    SvaraRadera
  4. Läckert kollage dagen till ära! Sjalen skulle jag kunna tänka mig, jag som älskar sjalar. Tack för den fina kommentaren!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  5. Lotta tar fantastiska bilder, fina bilder jeansen är så snygga kram Diana

    SvaraRadera
  6. Älskar Lotta´s fina blogg, den skänker värme!

    Armbandet STAR - åh så fint det var ✶

    SvaraRadera
  7. Ja det kan jag även instämma i Lottas blogg är så härlig! härlig inspiration du bjuder på också dagen till ära. kram Nilla

    SvaraRadera
  8. Snygg inspiration. Hoppas du har en härlig sommar! Kram Elina

    SvaraRadera
  9. Fin o inspirerande Blogg!

    Västkusten bjuder idag på mulet väder, ganska varmt samt regn på vissa håll.

    Mvh Västkustbo

    SvaraRadera