04 oktober, 2011

KALENDER I TRÄ.

Via design-milk.com hittade jag den här fina kalendern i trä. Åh, vill ha! Den finns att köpas på west elm. Den skulle göra sig så fint här hemma på kontoret. Japp, det skulle den. Är helt inne på saker i trä just nu.


Ny liten detalj som kommit upp som en bubblare på önskelistan.


Och när jag ändå är igång, så hamnar dessa vaser på listan också.



Okej, vi lägger till en lampa med, när jag ändå är igång!

Och det finns mera fint på west elm när man klickar runt. T.ex alla fina korgarmysiga stickade plädar och fler pendel lampor. Hm, är det dyrt med frakt från USA?

7 kommentarer:

  1. Vill också ha den där kalendern. Och vaserna. Och lampan. :)
    Precis, det hänger på frakten, undrar vad det kostar, kan ju vara avgörande.
    hej från Katarina

    SvaraRadera
  2. Spot on! Älskar kalendern.

    Ofta är frakt inte så dyrt, men man kan åka på tull. Det har jag sluppit alla gånger, men det är inte garanti. Ofta beställt skor, kläder, smink och sånt... Inte stora grejer som typ vaser och lampor...

    SvaraRadera
  3. Snygg kalender - gillar! :-)

    SvaraRadera
  4. Den där kalendern i trä var ju så charmig, jag har aldrig kolla på vilken dag det är så den skulle vara till god hjälp ... frågan är bara om jag skulle komma ihåg att byta varje dag :)

    Jag önskar dig en härlig dag!

    SvaraRadera
  5. Den kalendern gillade jag. Jag har sneglat på liknande i svart.. men den här var snyggare.

    SvaraRadera
  6. Jag testade att lägga några varor och gick sedan till kassan och klickade på checkout, då lade de på shipping och VAT, det blev nästan det dubbla. Så nje, det fina lilla glasväxthus som jag förälskade mig i får stanna over there. :)
    Katarina

    SvaraRadera