05 juli, 2011

GÅRDAGENS REPORTAGE.

Oj vad kul det var igår då Anna och Jonas var här och jobbade. Väldigt lärorikt att se ett team som dem in action och vad proffsiga de var! Är så nyfiken på hur resultatet kommer bli. Tack Anna och Jonas för en mycket spännande dag, det var så trevligt och ha er här! 


Lite bilder från gårdagen. Varje bild ska ha rätt ljus, uppställning och helhet. Det tar sin lilla tid :)

Jag skulle gärna vilja lära mig mer om fotografering. När man ser hur Jonas “trollar” med motljus och andra hinder med hans utrustning och olika kamerainställningar, då förstår jag vilken nybörjarnivå jag själv ligger på. Hm, kanske skulle förverkliga och gå en fotokurs till hösten?

10 kommentarer:

  1. Spännande! Ser ut som värsat bästa västkusten på bilderna. Du måste lova och berätta vart de ska publiceras och när. Fotokurs - jag är på. Ska vi boka?

    och PS: Nä godis kan inte bli för sött - det är ju liksom det som är grejen...

    SvaraRadera
  2. värsat = värsta (men det hajar du säkert)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det ser helt ÜBERVÄSTKUSTIGT ut. Jag är enormt nyfiken på vart detta ska publiceras. Jag vill vet NU, precis som en treåring ;)

    Jag ska fortsätta på Fotografiska till hösten helt klart. Mycket kvar att lära sig. Kan tro man känner sig helt bortkommen när ett proffs börjar fota ;)

    SvaraRadera
  4. Men det är charmigt med amatörbilder oxå ;)säger jag som försvar till mina egna bilder hihi. Nä jag skulle oxå vilja gå en kurs det vore superkul att lära sig, säg till om du hittar någon bra. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Så roligt att få vara med på ett hemma hos ,hoppas väntan inte blir alltför lång innan färdigt resultat.

    Jag tänkte till om Huvudskär, tänk om det är till min svärmors kusin som din mamma åker med sitt tantgäng?!

    Carina

    SvaraRadera
  6. Tack snälla! Det var en fantastisk dag! Jag längtar redan tillbaka!

    Ni är verkligen en super go familj!

    Vilket fint bild omlagd du fått till!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Ooups, det blev lite fel, min iPad ändrade visst vad jag skrev!

    Menar fint bild collage!,

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Ja det er spændende at følge hvordan prof arbejder, jeg ville også gerne lære lidt mere om foto. Syntes nu du tager fine billeder og du har en fin blog.

    SvaraRadera
  9. Oj, vad spännande! Du berättar väl i vilken tidning som reportaget hamnar i?!

    SvaraRadera
  10. Sorry, svärmors kusin bor i Södertälje .Men man vet aldrig vem som känner vem på de små öarna!

    SvaraRadera